Life's Bittersweet Simplicities

Archive for the 'western' Category

19 April 09 @ Go Green Concert, Soho Mt Kiara

okay . i know this set is really outrageously dark but i really cant be arsed to photoshop i. and i know its a new year and im posting pics from almost a year back but fuck me cuz im slow like that okay =p

IMG_3852breakfast @ Little Collins Bakery!

IMG_3857mmm.. i is hungry

IMG_3859tree of wishes?

IMG_3863mine!!! can see annnot?!?

IMG_3880hello superdog

IMG_3891and awesome monkey

IMG_3895

IMG_3901benchmarx!

IMG_3908george wong!

IMG_3911

IMG_3916er…random kid?

IMG_3922okay i really dont remember who this is but her voie ot bad wan leh!

IMG_3945yuna and one of them benchmarx ppl

IMG_3946banana crepe @ Desserts Bar. shit im hungreh. pfft

posted by BabyGin in animals,desserts,dogs,events,food,pics,western and have No Comments

13-17 April 09 @ Randoms

13-16 April 09 @ Bio Plant Experiment

yeah okay actually damn pointless picture post but i like to document things can or not. i dont even remember what this experiemtn was about. why are we cultivating little plants in jelly culture again @_@.. bah what does it matter. just a few pictures.

IMG_1673

IMG_1682

IMG_1683

IMG_1695see it grew!!

IMG_1702

16-17 April 09

IMG_1707my fav grilled vege sandwich from Wondermilk Cafe! =3

IMG_1708er… nice to look at… normal to the taste buds

IMG_1709@wondermilk cafe Uptown.

IMG_3704Helps Corridor.

IMG_3698Chippy

IMG_3694sorry la. my dog cute can or not. i like to post can or not.

IMG_3676new hamster!

IMG_3673damn cute lor. wtf

posted by BabyGin in animals,desserts,dogs,food,hamsters,pics,random,study,western and have No Comments

21 March 09

IMG_2607nasi lemak at lava (i think its lava) lowest floor of 1u new wing

IMG_2609neh neh the one with these on the walls. lol

IMG_2611churros!! my love. but i still like the original ones more.

IMG_2615

IMG_2623my non exitant eyelashed eyes. look like boy wei this pic. huhuhu

IMG_2627my fav!! soup with salad

IMG_2631awesome tomato soup @ Zuup 1u

IMG_2633

IMG_2644blue skies. hm

IMG_2645

IMG_2647my baby =p

IMG_2648

IMG_2649

IMG_2663skate.love

IMG_2664

IMG_2665hungrehh

IMG_2666

IMG_2669hahaha. TM Riyaz camwhore =p

IMG_2654my love.

IMG_2670

IMG_2673

IMG_2675yo!

IMG_2679

IMG_2682

IMG_2794wah u know this balloon. damn hard to get okay

IMG_2797must camwhore ith it kau kau la

IMG_2799because

IMG_2803less than half an hour of having it

IMG_2812fugz popped my balloon T________T

IMG_2811and i honestly felt like crying

IMG_2810the balloon damn cool lor okay T_T

IMG_2809sigh.

posted by BabyGin in asian,camwhore,desserts,food,kids,pics,toys,western and have Comments (2)

16-20 March 09

okeh. more random totally pointless picture spams. i told u i was on picture spam mode.

IMG_1639hello yee hua! =D

IMG_1641days of sleeping in the dorm because of 4 hour breaks. lol

IMG_1650bacteria culture!

IMG_1657spaghetti @ Rasta TTDI. awesome shit

IMG_1658equally awesome chicken chops!

IMG_2552emo boys

IMG_2578i seem to like showing the world the clutter that is my room. wtf

IMG_2581view from the window? random much

IMG_2588hahha.this stupid earth. lots of sohai memories here =p

IMG_2593and them hand painted brollies. urgh

posted by BabyGin in arts,food,pics,random,western and have No Comments

13 March 09 @ J.Sze early bday – Theobarma Choc Lounge Pavilion

IMG_2161okay to be honest i dont rem what this is but it was good ya!

IMG_2159my chilli hot choc =) which was also awesome

IMG_2157really it was … yes u can feel the spice of the chilli

IMG_2154spot the camwhores!

IMG_2147super dense choc cake thingie

IMG_2142ooo err..

IMG_2217

IMG_2199ookkayy..some puff pastry thing laaa

IMG_2191haha damn dirty can

IMG_2178the cutest couple

IMG_2171adamsze

IMG_2174princess of the day =)

IMG_2219shheweeett ness

IMG_2237us  girls + a space man

IMG_2238

IMG_2244paired.

IMG_2254spotlight

IMG_2271=3

IMG_2261

and them boys.

posted by BabyGin in birthdays,desserts,drinks,events,food,happy,pics,western and have No Comments